Page 195 - Mart 2018
P. 195

S ğlık
                                                                                                haber























































               uluslararası üst düzey alıcı ile bir ara-  rek fuarın sektördeki önemine dikkat  lığından yer yer sıyrılıp hem kişisel
               ya gelerek yeni tedarik sağlama, iş  çekti.” dedi.                  hem de profesyonel anlamda ge-
               geliştirme ve ortaklık kurma imkânı                                 lişime katkıda bulunacak teknik ve
               buluyorlar. Türkiye, BDT (Bağımsız  Profesyonel ve Kişisel          pazar odaklı konuları takip etmeleri,
               Devletler Topluluğu), Orta Doğu,  Gelişime Yönelik Etkinlikler      yeni ve farklı kontaklar geliştirme-
               Avrupa ve Latin Amerika’nın her ye-  BeautyEurasia’da               leri adına bir etkinlik programı alanı
               rinden sektördeki çok sayıda VIP alıcı,  Sektöre yön veren İstanbul Kimyevi  yaratıyor. Doğal Kozmetik: Sektörde
               Hosted Buyer alanında katılımcılarla  Maddeler ve  Mamulleri  İhracatçıları  bitki kullanımı, Kozmetik ürünlerin
               tanışmaları için programa davet edi-  Birliği (İKMİB), Kimyagerler Derneği,  tüketiciye ulaşmadan önce geçti-
               lecek.” dedi.                     Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve  ği güvenlik aşamaları, Online satış
                                                 Tedarikçileri Derneği (PLAT), Türkiye  ve markalaşmada sosyal medyanın
               Fuarların en efektif pazarlama ve pa-  İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu (TİTCK)  gücü, Kozmetik sektöründe marka
               zarı öğrenme aktivitesi olduğunu be-  gibi kurum ve kuruluşlar işbirliğin-  sürdürülebilirliği, Güzellik sektörü
               lirten  Mehmedova, “BeautyEurasia  de, sektör uzmanlarını bilgilerini  ve teknoloji, Kozmetik perakende
               ile hem sektörün farklı paydaşlarını  paylaşıp sektöre yön  verdikleri  otu-  zincirine nasıl dahil olunur? ve mak-
               tek bir çatı altında bir araya getirmeyi  rumlarla  buluşturmak üzere  zengin  yaj trendleri gibi birbirinden önemli
               hedefliyor, hem de nitelikli içeriğiyle  bir fuar etkinlik programı hazırlayan  konular üzerinde alanında uzman
               yüzlerce katılımcı ve binlerce ziya-  BeautyEurasia, trendler, teknolojik  birçok konuşmacı BeautyEurasia et-
               retçinin endüstrideki yeni gelişme-  gelişmeler, yasal mevzuatlar, ihraca-  kinlik programında yer alacak.
               lerden haberdar olmasını sağlıyoruz.  tın alfabesi, iş geliştirmenin ipuçları
               Kapsamlı yapılan araştırmalar ve an-  vb. konu başlıklarını yabancı yatırım-  12-14 Nisan 2018’de 14’üncü kez dü-
               ketler gösteriyor ki; ziyaretçilerimiz  cılar, yerel üreticiler, satınalmacılar ve  zenlenecek olan BeautyEurasia, koz-
               bu gelişmelerden haberdar olmak is-  karar vericilere yönelik panellerinde  metik sektörü temsilcilerine ulusla-
               terken, katılımcılarımız da sektördeki  mercek altına alıyor.       rarası alanda iş geliştirme, yeni satın
               rekabeti iyi tanıyabilmeyi ve farklılaş-                            alma, yeni iş ve iş birliği fırsatları yara-
               mak için pazarı ve işletmeyi iyi tanıta-  BeautyEurasia, katılımcı ve ziyaret-  tılmasına katkı sağlayan fuar, sektör
               cak içerikleri öğrenmek istiyor” diye-  çilerine fuarın yoğunluğu ve kalaba-  liderlerini bir araya getirecek.



                                                                                                                   191
   190   191   192   193   194   195   196   197   198   199   200