Page 195 - Mart 2018
P. 195
S ğlık
haber
uluslararası üst düzey alıcı ile bir ara- rek fuarın sektördeki önemine dikkat lığından yer yer sıyrılıp hem kişisel
ya gelerek yeni tedarik sağlama, iş çekti.” dedi. hem de profesyonel anlamda ge-
geliştirme ve ortaklık kurma imkânı lişime katkıda bulunacak teknik ve
buluyorlar. Türkiye, BDT (Bağımsız Profesyonel ve Kişisel pazar odaklı konuları takip etmeleri,
Devletler Topluluğu), Orta Doğu, Gelişime Yönelik Etkinlikler yeni ve farklı kontaklar geliştirme-
Avrupa ve Latin Amerika’nın her ye- BeautyEurasia’da leri adına bir etkinlik programı alanı
rinden sektördeki çok sayıda VIP alıcı, Sektöre yön veren İstanbul Kimyevi yaratıyor. Doğal Kozmetik: Sektörde
Hosted Buyer alanında katılımcılarla Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları bitki kullanımı, Kozmetik ürünlerin
tanışmaları için programa davet edi- Birliği (İKMİB), Kimyagerler Derneği, tüketiciye ulaşmadan önce geçti-
lecek.” dedi. Özel Markalı Ürünler Sanayicileri ve ği güvenlik aşamaları, Online satış
Tedarikçileri Derneği (PLAT), Türkiye ve markalaşmada sosyal medyanın
Fuarların en efektif pazarlama ve pa- İlaç ve Tıbbi Cihaz Kurumu (TİTCK) gücü, Kozmetik sektöründe marka
zarı öğrenme aktivitesi olduğunu be- gibi kurum ve kuruluşlar işbirliğin- sürdürülebilirliği, Güzellik sektörü
lirten Mehmedova, “BeautyEurasia de, sektör uzmanlarını bilgilerini ve teknoloji, Kozmetik perakende
ile hem sektörün farklı paydaşlarını paylaşıp sektöre yön verdikleri otu- zincirine nasıl dahil olunur? ve mak-
tek bir çatı altında bir araya getirmeyi rumlarla buluşturmak üzere zengin yaj trendleri gibi birbirinden önemli
hedefliyor, hem de nitelikli içeriğiyle bir fuar etkinlik programı hazırlayan konular üzerinde alanında uzman
yüzlerce katılımcı ve binlerce ziya- BeautyEurasia, trendler, teknolojik birçok konuşmacı BeautyEurasia et-
retçinin endüstrideki yeni gelişme- gelişmeler, yasal mevzuatlar, ihraca- kinlik programında yer alacak.
lerden haberdar olmasını sağlıyoruz. tın alfabesi, iş geliştirmenin ipuçları
Kapsamlı yapılan araştırmalar ve an- vb. konu başlıklarını yabancı yatırım- 12-14 Nisan 2018’de 14’üncü kez dü-
ketler gösteriyor ki; ziyaretçilerimiz cılar, yerel üreticiler, satınalmacılar ve zenlenecek olan BeautyEurasia, koz-
bu gelişmelerden haberdar olmak is- karar vericilere yönelik panellerinde metik sektörü temsilcilerine ulusla-
terken, katılımcılarımız da sektördeki mercek altına alıyor. rarası alanda iş geliştirme, yeni satın
rekabeti iyi tanıyabilmeyi ve farklılaş- alma, yeni iş ve iş birliği fırsatları yara-
mak için pazarı ve işletmeyi iyi tanıta- BeautyEurasia, katılımcı ve ziyaret- tılmasına katkı sağlayan fuar, sektör
cak içerikleri öğrenmek istiyor” diye- çilerine fuarın yoğunluğu ve kalaba- liderlerini bir araya getirecek.
191