Page 103 - Sağlık ocak
P. 103
haber S ğlık
tekniklerin belirlenmesi ve bu tekniklerin hem yurt
içindeki hem de yurt dışındaki uzmanlara ve satış
ekiplerine aktarılması konusunda teknik ekibimi-
zin sürekli saha ziyaretleri ve eğitimlerimiz ile hiz-
met vermekteyiz.” dedi.
“ÜLKE EKONOMİSİNE KATKI
SAĞLAMAK DORATEK AİLESİ OLARAK
BİZE GURUR VERMEKTEDİR”
‘Yurt dışında bir Türk markasını tercih edilir
noktasına ulaştırmış olmak DORATEK ailesi ola-
rak bize gurur vermektedir.’ şeklinde konuşan Tar-
labölen, “Bir ülkede üretimin varlığı, hem çalışma
istihdamı hem de ülke ekonomisine ciddi bir kaynak
sağlamaktadır. İthalatın önüne geçerek ülke milli
gelirine katkıda bulunmak ihracatla milli serma-
Selin Tarlabölen
yeye üst düzeyde destek olmak, DORATEK ailesi
olarak bize gurur vermektedir.” şeklinde konuştu.
mektedir.” şeklinde konuştu. Selin Tarlabölen yurt içi ve yurt dışı pazarla-
Selin Tarlabölen üretimleri ile ilgili şunları söy- ma stratejileri ve faaliyetleri hakkında ise şunları
ledi: “Kendi bünyemizde Spinal ürünler (servikal söyledi: “Yurt içinde geniş bayi ağımız ve profes-
disk protezi,spinal kafesler,plaklar, Lomber kafes- yonel satış ekibimizle, reklam ve tanıtım desteği
ler,spinal fi ksasyon vidaları), Artroskopi ürünleri altyapısıyla ülke geneline satışlarımız bulunmak-
(Ankorlar, interferans vidaları ve Micro Fracture), tadır. Yurt dışı pazarı için iştirak ettiğimiz her fuar
Kraniyal-Maksillofasial, Kanüllü başsız vidalar ve ve B2B görüşmeler neticesinde ihracatımız hızla
ortopedik ürünler (Serklaj bandı, Kanüllü Komp- büyümektedir. Son 3 yılda ihracatımız hedefl eri-
resyon vidası, ayak baş parmak protezi) üretmek- miz doğrultusunda sürekli artış göstermesi yeni
teyiz. Ayrıca bu ürünlerin cerrahi kullanımı için stratejiler oluşturmaya ve ürün gamımızda büyü-
gerekli olan ameliyat setleri ve el aletlerinin üre- meye sevk etmiştir.”
timini ve tedariğini sağlamaktayız. Ürünlerimiz “ÜRÜNLERİMİZİ SÜREKLİ
sektördeki üst kalite anlayışıyla en yeni teknolo- GELİŞTİRMEYE VE İYİLEŞTİRMEYE
jilere dayandırılarak üretilmektedir.” DEVAM EDİYORUZ”
“RAKİPLERİMİZDEN HER ZAMAN Ürün geliştirme çalışmalarını sürdüklerini belir-
BİR ADIM ÖNDE VE DAHA KALİTELİ ten Selin Tarlabölen, “Uzun yıllardır sektörde yer
ÜRÜN ÜRETMEYİ İLKE EDİNDİK” almış satış ekibimiz, geniş doktor çevremiz ve
Farklılaşamayan markaların tercih edilmeleri ve alanında iyi eğitim almış ekibimiz ile ürünleri-
sadakat yaratmalarının mümkün olmadığını ifade mizi sürekli geliştirmeye ve iyileştirmeye devam
eden Selin Tarlabölen, “Üreticilerin çoğu, tüketi- ediyoruz. Satışlarımız sonrasında saha gözetim-
cilerin bir markayı rakiplerinden “farklı” olduğu lerimiz, taleplerin değerlendirilmesi, POST-UP
için tercih ettiklerine inanır. Theodore Levitt, Phi- çalışmalarımızı yılda en az 4 defa yapmaya özen
lip Kotler, David Aaker, Ries & Trout, pazarlama- gösteriyoruz. Satış Sonrası Klinik Takip Çalışma-
nın ve markalaşmanın temelde farklılaşma üzerine ları (PMCF) konusunda uzman doktorlarımızın
inşa edildiğini savunurlar. Farklılaşamayan mar- desteği ile düzenli raporlamalar halinde şirketi-
kaların tercih edilmeleri ve sadakat yaratmaları miz veri tabanında AR-GE uzmanlarımız tarafın-
mümkün değildir. Bu bilinçle dünya üzerinde mua- dan kullanılması için düzenli olarak depolanmak-
dil ve benzer markaların takibini yakından yapa- tadır. Yapılan hasta takipleri ile ürün iyileştirmesi
rak ve doktor taleplerini sürekli kendi bünyemi- ve kalite bilincimizi sürekli üst düzeyde tutmaya
zin veri tabanına kaydederek rakiplerimizden her özen gösteriyoruz.” diye konuştu.
zaman bir adım önde ve daha kaliteli ürün üret- Doratek Firma Ortağı Selin Tarlabölen son ola-
meyi ilke edinmiş durumdayız. Kalite sistemi- rak ürün portföylerini daha da güçlendirerek daha
mizin sürekli işler durumda olmasıyla Ar-Ge ve geniş kitlelere ve ülkelere ulaşma amacında olduk-
Kalite Belgelendirme ekibimiz ile klinik çalışma- larını söyleyerek, “Markamızı ve ülkemizi en üst
lar, hasta takipleri ve literatür araştırmalarımızla kalitede temsil etmek, çalışma istihdamımızı art-
ürünlerimizin kalitesini sürekli iyileştirmekteyiz. tırmak, ülke ekonomisine katkı sağlamak öncelik-
Özellikle ürünlerimizin kullanımı açısından yeni le hedefi mizdir.” dedi.
2020 Ocak / 101