Page 103 - Sağlık ocak
P. 103

haber S ğlık



                                                                        tekniklerin belirlenmesi ve bu tekniklerin hem yurt
                                                                        içindeki hem de yurt dışındaki uzmanlara ve satış
                                                                        ekiplerine aktarılması konusunda teknik ekibimi-
                                                                        zin sürekli saha ziyaretleri ve eğitimlerimiz ile hiz-
                                                                        met vermekteyiz.” dedi.
                                                                        “ÜLKE EKONOMİSİNE KATKI

                                                                         SAĞLAMAK DORATEK AİLESİ OLARAK
                                                                        BİZE GURUR VERMEKTEDİR”
                                                                          ‘Yurt dışında bir Türk markasını tercih edilir
                                                                        noktasına ulaştırmış olmak DORATEK ailesi ola-
                                                                        rak bize gurur vermektedir.’ şeklinde konuşan Tar-
                                                                        labölen, “Bir ülkede üretimin varlığı, hem çalışma
                                                                        istihdamı hem de ülke ekonomisine ciddi bir kaynak
                                                                        sağlamaktadır. İthalatın önüne geçerek ülke milli
                                                                        gelirine katkıda bulunmak ihracatla milli serma-
                                      Selin Tarlabölen
                                                                        yeye üst düzeyde destek olmak, DORATEK ailesi
                                                                        olarak bize gurur vermektedir.” şeklinde konuştu.
                          mektedir.” şeklinde konuştu.                    Selin Tarlabölen yurt içi ve yurt dışı pazarla-
                             Selin Tarlabölen üretimleri ile ilgili şunları söy-  ma stratejileri ve faaliyetleri hakkında ise şunları
                          ledi: “Kendi bünyemizde Spinal ürünler (servikal   söyledi: “Yurt içinde geniş bayi ağımız ve profes-
                          disk protezi,spinal kafesler,plaklar, Lomber kafes-  yonel satış ekibimizle, reklam ve tanıtım desteği
                          ler,spinal fi ksasyon vidaları), Artroskopi ürünleri  altyapısıyla ülke geneline satışlarımız bulunmak-
                          (Ankorlar, interferans vidaları ve Micro Fracture),  tadır. Yurt dışı pazarı için iştirak ettiğimiz her fuar
                          Kraniyal-Maksillofasial, Kanüllü başsız vidalar ve  ve B2B görüşmeler neticesinde ihracatımız hızla
                          ortopedik ürünler (Serklaj bandı, Kanüllü Komp-  büyümektedir. Son 3 yılda ihracatımız hedefl eri-
                          resyon vidası, ayak baş parmak protezi) üretmek-  miz doğrultusunda sürekli artış göstermesi yeni
                          teyiz.  Ayrıca bu ürünlerin cerrahi kullanımı için  stratejiler oluşturmaya ve ürün gamımızda büyü-
                          gerekli olan ameliyat setleri ve el aletlerinin üre-  meye sevk etmiştir.”
                          timini ve tedariğini sağlamaktayız. Ürünlerimiz   “ÜRÜNLERİMİZİ SÜREKLİ
                          sektördeki üst kalite anlayışıyla en yeni teknolo-  GELİŞTİRMEYE VE İYİLEŞTİRMEYE
                          jilere dayandırılarak üretilmektedir.”        DEVAM EDİYORUZ”
                          “RAKİPLERİMİZDEN HER ZAMAN                      Ürün geliştirme çalışmalarını sürdüklerini belir-
                          BİR ADIM ÖNDE VE DAHA KALİTELİ                ten Selin Tarlabölen, “Uzun yıllardır sektörde yer
                          ÜRÜN ÜRETMEYİ İLKE EDİNDİK”                   almış satış ekibimiz, geniş doktor çevremiz ve
                             Farklılaşamayan markaların tercih edilmeleri ve  alanında iyi eğitim almış ekibimiz ile ürünleri-
                          sadakat yaratmalarının mümkün olmadığını ifade  mizi sürekli geliştirmeye ve iyileştirmeye devam
                          eden Selin Tarlabölen, “Üreticilerin çoğu, tüketi-  ediyoruz. Satışlarımız sonrasında saha gözetim-
                          cilerin bir markayı rakiplerinden “farklı” olduğu  lerimiz, taleplerin değerlendirilmesi, POST-UP
                          için tercih ettiklerine inanır.  Theodore Levitt, Phi-  çalışmalarımızı yılda en az 4 defa yapmaya özen
                          lip Kotler, David Aaker, Ries & Trout, pazarlama-  gösteriyoruz. Satış Sonrası Klinik Takip Çalışma-
                          nın ve markalaşmanın temelde farklılaşma üzerine  ları (PMCF) konusunda uzman doktorlarımızın
                          inşa edildiğini savunurlar. Farklılaşamayan mar-  desteği ile düzenli raporlamalar halinde şirketi-
                          kaların tercih edilmeleri ve sadakat yaratmaları  miz veri tabanında AR-GE uzmanlarımız tarafın-
                          mümkün değildir. Bu bilinçle dünya üzerinde mua-  dan kullanılması için düzenli olarak depolanmak-
                          dil ve benzer markaların takibini yakından yapa-  tadır. Yapılan hasta takipleri ile ürün iyileştirmesi
                          rak ve doktor taleplerini sürekli kendi bünyemi-  ve kalite bilincimizi sürekli üst düzeyde tutmaya
                          zin veri tabanına kaydederek rakiplerimizden her  özen gösteriyoruz.” diye konuştu.
                          zaman bir adım önde ve daha kaliteli ürün üret-  Doratek Firma Ortağı Selin Tarlabölen son ola-
                          meyi ilke edinmiş durumdayız. Kalite sistemi-  rak ürün portföylerini daha da güçlendirerek daha
                          mizin sürekli işler durumda olmasıyla Ar-Ge ve  geniş kitlelere ve ülkelere ulaşma amacında olduk-
                          Kalite Belgelendirme ekibimiz ile klinik çalışma-  larını söyleyerek, “Markamızı ve ülkemizi en üst
                          lar, hasta takipleri ve literatür araştırmalarımızla  kalitede temsil etmek, çalışma istihdamımızı art-
                          ürünlerimizin kalitesini sürekli iyileştirmekteyiz.  tırmak, ülke ekonomisine katkı sağlamak öncelik-
                          Özellikle ürünlerimizin kullanımı açısından yeni  le hedefi mizdir.” dedi.



                                                                                                       2020 Ocak / 101
   98   99   100   101   102   103   104   105   106   107   108