Page 172 - Mart
P. 172

S ğlık     haber



                  Ürünlerinizi farklı kılan, benzer ürünlerden ayıran  sayede yeni ürünlerimizi tanıtma, mevcut müşterile-
                  özellikleri neler?                              rimiz ile bir araya gelme, iş ilişkilerimizi geliştirme
                     Ürün gamımızda yer alan ürünlerin yaklaşık %40ını   fırsatı buluyor ve ilerde iş bağlantıları kurabilme ihti-
                  Türkiye’de üreten tek fi rma olarak ürünlerimizi ben-  malimiz olan potansiyel müşteriler ile de karşılaşma
                  zer ürünlerden ayıran en büyük özellik üretim tekni-  şansına sahip oluyoruz.
                  ğimiz olan rotasyon kalıplamadır. Bu teknik sayesin-  Türkiye pazarı hakkında neler düşünüyorsunuz?
                  de ürünler daha sağlam ve uzun ömürlü olmaktadır.   Yaşadığınız zorluklar neler?
                  Üretim aşamalarında ve ürün seçiminde nerelere     İç piyasada son kullanıcılar tarafından yeterince
                  dikkat ediyorsunuz?                             korunmadığımızı düşünüyoruz. Devletimiz yerli mal-
                     Üretim aşamasında en dikkat ettiğimiz husus kalite   ları için bazı yüzdesel avantajlar sağlıyor ancak kul-
                  kontroldür. Üretim kaynaklı hatası olan ürünler böy-  lanıcı ben ithal almak istiyorum dediği zaman kimse
                  lelikle müşteriye ulaşmadan ayrıştırılmaktadır. Ürün   neden diye soramıyor. Piyasada yerli malı ürün var-
                  seçiminde ise sektörde olmayan ithal edilen ürünle-  ken ithal malı tercih eden son kullanıcı, bunun gerek-
                  rin üretimine önem vermekteyiz.                 çesini açıklarsa üretici de bu bilgi ışığında kendi ürü-
                                                                  nündeki noksanlığı giderebilir.
                  Sizin için ve ülkemiz için üretim ne anlam ifade
                  ediyor?                                         Ar-Ge ve yeni ürün çalışmaları yapıyor musunuz?
                     Üretim bizim gibi fi rmalar için her şey demektir.   Ar- Ge ekibiniz ve faaliyetleri hakkında bilgi vere-
                  Aslında yalnızca fi rmalarımız için değil toplumun   bilir misiniz?
                  her bireyi çok önemlidir, önemli olmalıdır. Üretme-  Günümüzün artan rekabetçi koşullarında Ar-Ge
                  yen toplumlar tükenir. Mutlaka üretime yönelik plan-  faaliyetlerinde bulunmanın fi rmaları geleceğe taşıya-
                  lamalar yapmalıyız. Çocuklarımıza günlük hayatta   cağının bilincinde olan bir fi rma olarak yurt içi ve yurt
                  kullandıkları en basit eşyaların bile ne kadar zahmet-  dışı pazarın talepleri, sektörün ihtiyaçları doğrultusun-
                  le ve bedel harcayarak üretildiğini fabrika ziyaretle-  da yenilikçi ürünler tasarlamak üzere işlerinde uzman
                  riyle öğretmeliyiz ki kullanırken değerlerini daha iyi   Ar-ge ekimiz ile çalışmalarımıza devam etmekteyiz.
                  bilsinler ve üretimin ne kadar önemli ve değerli oldu-  Geleceğe dönük yeni projeleriniz var mı? Hedefi -
                  ğunu o yaşta öğrensinler.                       niz nedir?
                  Yurt içi ve yurt dışı pazarlama stratejileriniz ve faa-  Hedefi miz, koşulsuz müşteri memnuniyetini sağ-
                  liyetleriniz hakkında bilgi verebilir misiniz?   lamak, kültürel değerler ve uluslararası kalite stan-
                     İhracat ağırlıklı çalışan bir fi rma olarak kullan-  dartları çerçevesinde üretim yaparak dünyada Türk
                  dığımız en önemli pazarlama faaliyeti fuarlardır. Bu   markası olarak saygın bir yer edinmektir.









































          170 / Mart 2020
   167   168   169   170   171   172   173   174   175   176   177