Page 67 - Sağlık Dergisi Haziran
P. 67
haber S ğlık
Mehmet Bozdağ
OSTİN Medikal-Ostin İşitme Müdürü Mehmet Bozdağ:
”EKG Sinyalizasyon Kemerimiz İle
İthal Ürün Girdisini En Aza İndirmek İstiyoruz”
Türkiye’nin önemli tıbbi malzeme ve işitme cihazı şirketlerinin bayiliğini yapan OSTİN Medikal
ve OSTİN işitme firması, Ar-Ge çalışmaları sonucu yerli EKG Sinyalizasyon kemeri üretti. Sağlık
Dergisi’ne açıklamalarda bulunan Mehmet Bozdağ, ülke ekonomisine katkı sağlamayı hem de yurt
dışında Türkiye’yi tanıtabilmeyi hedeflediklerini ifade ederek, “OSTİN marka EKG Sinyalizasyon
Kemerinin rakiplerine göre en üstün özelliği çevre dostu olmasıdır. 2 yıl garantisi 10 yıl kadar raf ömrü
özelliğiyle rakiplerine göre çok daha fazla uzun ömürlü kullanıma sahiptir” dedi.
1995 yılından bu yana Osmaniye’de faliyet göste- amacıyla tamamen milli duygularımız ile tüm adım-
ren OSTİN Medikal ve OSTİN işitme Firması Ar-Ge ları yerli üretim olan EKG Sinyalizasyon Kemerini
çalışmaları sonucu yerli EKG sinyalizasyon kemeri ürettik. Ürünün ihracatını yaparak hem ülke ekono-
üretti. Sağlık Dergisi’ne açıklamalarda bulunan firma mimize katkı sağlamayı hem de yurt dışında ülkemi-
müdürü Mehmet Bozdağ, OSTİN marka EKG Sinya- zi tanıtabilmeyi hedefliyoruz. Gerek yurtiçi satış eki-
lizasyon Kemerinin rakiplerine göre en üstün özelli- bimiz ile gerekse yurt dışı satış ekibimizle ülkemize
ğinin çevre dostu olması olduğunu söylereyek, “2 yıl katkı sağlama düsturunu kendimize borç bilerek bu
garantisi 10 yıl kadar raf ömrü özelliğiyle rakipleri- yolda hali hazırda hizmet vermeye devam etmekte-
ne göre çok daha fazla uzun ömürlü kullanıma sahip- yiz.” şeklinde konuştu.
tir. Bununla birlikte Elektrot sarfiyatını ortadan kal- “Pazarlama Stratejimizi Distribütörlükler Üzerine Kur-
dırması, ergonomik tasarımıyla kolay ve pratik bir mayı Planlıyoruz”
uygulama sağlaması ve yüksek iletkenliği sayesinde
parazitsiz verimli sonuçlar elde etmesi gibi özellikle- Mehmet Bozdağ yurt içi ve yurt dışı pazarlama
ri de üstün olduğu diğer maddelerdir.” dedi. stratejilerini ise şu şekilde dile getirdi: Firma olarak
yurt içinde pazarlama stratejimiz ulaşabildiğimiz
“Tüm Adımları Yerli Üretim Olan EKG Sinyalizasyon her yere satış ekiplerimiz sayesinde ulaşarak bire-
Kemerini Ürettik” bir ürün tanıtımları ve uygulama çalışmaları yapıp
Ürünün ihracatını yaparak hem ülke ekonomisine müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır.
katkı sağlamayı hem de yurt dışında ülkemizi tanı- Bu yöntem ile ülkemizin yerli ve milli ürününü en
tabilmeyi hedeflediklerini belirten Mehmet Bozdağ, iyi şekilde tanıtıp ithal ürün girişini en aza indirmeyi
“Öncelikli olarak müşteri memnuniyetinin düşünerek hedefl iyoruz. Yurt dışı pazarlama stratejimizi distri-
attığımız her adımda hep bir adım ileriyi hedefledik. bütörlükler üzerine kurmayı planlıyoruz. Tüm ülke
Bu doğrultuda yine bir hedefimizi gerçekleştirmek veya bölgelerde distribütörlükler oluşturarak ülke-
2020 Haziran / 65