Page 67 - Sağlık Dergisi Haziran
P. 67

haber S ğlık


























                                                            Mehmet Bozdağ




                            OSTİN Medikal-Ostin İşitme Müdürü Mehmet Bozdağ:
                              ”EKG Sinyalizasyon Kemerimiz İle


                İthal Ürün Girdisini En Aza İndirmek İstiyoruz”




                   Türkiye’nin önemli tıbbi malzeme ve işitme cihazı şirketlerinin bayiliğini yapan OSTİN Medikal
                   ve OSTİN işitme firması, Ar-Ge çalışmaları sonucu yerli EKG Sinyalizasyon kemeri üretti. Sağlık

                  Dergisi’ne açıklamalarda bulunan Mehmet Bozdağ, ülke ekonomisine katkı sağlamayı hem de yurt
                  dışında Türkiye’yi tanıtabilmeyi hedeflediklerini ifade ederek, “OSTİN marka EKG Sinyalizasyon

                Kemerinin rakiplerine göre en üstün özelliği çevre dostu olmasıdır. 2 yıl garantisi 10 yıl kadar raf ömrü
                           özelliğiyle rakiplerine göre çok daha fazla uzun ömürlü kullanıma sahiptir” dedi.


                   1995 yılından bu yana Osmaniye’de faliyet göste-  amacıyla tamamen milli duygularımız ile tüm adım-
                ren OSTİN Medikal ve OSTİN işitme Firması Ar-Ge  ları yerli üretim olan EKG Sinyalizasyon Kemerini
                çalışmaları sonucu yerli EKG sinyalizasyon kemeri  ürettik. Ürünün ihracatını yaparak hem ülke ekono-
                üretti. Sağlık Dergisi’ne açıklamalarda bulunan firma  mimize katkı sağlamayı hem de yurt dışında ülkemi-

                müdürü Mehmet Bozdağ, OSTİN marka EKG Sinya-       zi tanıtabilmeyi hedefliyoruz. Gerek yurtiçi satış eki-

                lizasyon Kemerinin rakiplerine göre en üstün özelli-  bimiz ile gerekse yurt dışı satış ekibimizle ülkemize
                ğinin çevre dostu olması olduğunu söylereyek, “2 yıl  katkı sağlama düsturunu kendimize borç bilerek bu
                garantisi 10 yıl kadar raf ömrü özelliğiyle rakipleri-  yolda hali hazırda hizmet vermeye devam etmekte-
                ne göre çok daha fazla uzun ömürlü kullanıma sahip-  yiz.” şeklinde konuştu.

                tir. Bununla birlikte Elektrot sarfiyatını ortadan kal-  “Pazarlama Stratejimizi Distribütörlükler Üzerine Kur-
                dırması, ergonomik tasarımıyla kolay ve pratik bir   mayı Planlıyoruz”
                uygulama sağlaması ve yüksek iletkenliği sayesinde
                parazitsiz verimli sonuçlar elde etmesi gibi özellikle-  Mehmet Bozdağ yurt içi ve yurt dışı pazarlama
                ri de üstün olduğu diğer maddelerdir.” dedi.       stratejilerini ise şu şekilde dile getirdi: Firma olarak
                                                                   yurt içinde pazarlama stratejimiz ulaşabildiğimiz
                “Tüm Adımları Yerli Üretim Olan EKG Sinyalizasyon   her yere satış ekiplerimiz sayesinde ulaşarak bire-
                Kemerini Ürettik”                                  bir ürün tanıtımları ve uygulama çalışmaları yapıp
                   Ürünün ihracatını yaparak hem ülke ekonomisine  müşteri memnuniyetini en üst düzeye çıkarmaktır.
                katkı sağlamayı hem de yurt dışında ülkemizi tanı-  Bu yöntem ile ülkemizin yerli ve milli ürününü en
                tabilmeyi hedeflediklerini belirten Mehmet Bozdağ,  iyi şekilde tanıtıp ithal ürün girişini en aza indirmeyi

                “Öncelikli olarak müşteri memnuniyetinin düşünerek  hedefl iyoruz. Yurt dışı pazarlama stratejimizi distri-
                attığımız her adımda hep bir adım ileriyi hedefledik.  bütörlükler üzerine kurmayı planlıyoruz. Tüm ülke


                Bu doğrultuda yine bir hedefimizi gerçekleştirmek  veya bölgelerde distribütörlükler oluşturarak ülke-

                                                                                                      2020 Haziran / 65
   62   63   64   65   66   67   68   69   70   71   72